Informačný systém Archivis zabezpečuje riadenie a evidenciu registratúrnych záznamov a procesy spojené s riadením registratúry.
Webová aplikácia
Komplexná klient-server aplikácia s intuitívnym ovládaním
Spĺňa legislatívne požiadavky
Zohľadňuje všetky legislatívne nároky v oblasti správy registratúrnych záznamov
Server alebo Cloud
Systém je možné prevádzkovať na vlastnom serveri alebo v našou cloude (ideálne pre manšie spoločnosti)
Modul Elektronický registratúrny denník
- Tvorba spisu a ukladanie registratúrnych záznamov do spisu, vybavovanie spisu, ukladanie registratúry po vybavení do príručnej registratúry a registratúrneho strediska
- EEvidencia neelektronických a elektronických registratúrnych záznamov v rámci prijatých, odoslaných a interných zásielok podľa platnej legislatívy SR
- Prideľovanie dokumentov na vybavenie a sledovanie termínu spracovania
- Zaraďovanie dokumentov do spisov príručnej registratúry, resp. presun do centrálneho registratúrneho strediska
- Napojenie na eSchránku a scan server pre automatizované preberanie dokumenov
- Integrácia do e-mailovej schránky pre automatizované vytváranie dokumentov v systéme Archivis
- Možnosť napojenia dokumentov na schvaľovací proces (prostredníctvom systému Inovio)
Modul Registratúrne stredisko
- Detailný prehľad o stave a pohybe registratúry
- Riadenie procesov správy registratúry
- Ukladanie registratúrnych záznamov a spisov do úložných jednotiek a ich označovanie evidenčnými štítkami a čiarovými kódmi
- Vytváranie a riadenie objednávok na zabezpečenie prístupu k registratúre z registratúrneho strediska
- Jednoduché vyhľadávanie v záznamoch
- Riadenie vyraďovacieho konania aj nad elektronickými dokumentami
- Optimalizácia pre organizácie s viacerými prevádzkami
Chcete vedieť viac?
V prípade, že chcete poznať detailné informácie alebo ceny, kontaktujte naše obchodné oddelenie.